فست فودها همیشه به سلامت آسیب نمی‌زنند | با کاپو آشنا شوید

ساندویچ کاپو

شتاب زندگی مدرن، خیلی زود فست فودها را به محبوب‌ترین غذاها تبدیل کرد و بازار تولید و فروش غذاهای آماده را داغ کرد. اما چیزی نگذشت که همین زندگی شتابزده صنعتی، زمینه را برای بروز بیماری‌های متعددی فراهم کرد؛ بیماری‌هایی که نمی‌توان نقش فست‌فودها را در شیوع بی‌قاعده‌شان نادیده گرفت. اضافه شدن دردهای تازه به زندگی مدرن، بار دیگر ما را به عقب برگرداند. حالا با وجود همه اهمیتی که غذاهای آماده – به ویژه در روزهای شیوع ویروس‌هایی مانند کرونا- در کاهش دغدغه‌های ما دارند، نمی‌توان نسبت به اهمیت سالم بودن این غذاها بی‌تفاوت بود. در دهه گذشته، بسیاری از تولید کنندگان صنایع غذایی در سراسر جهان، سلامت را چاشنی تولید غذاهای آماده کرده‌اند و برای کاهش نگرانی‌های مصرف کنندگان، تلاش‌های متعددی را به کار بسته‌اند.

قانون کلی وجود ندارد

نمی‌توان با یک قانون کلی، فست فودها را به عنوان متهم اصلی شیوع سرطان، چاقی یا بیماری‌های قلبی معرفی کرد. وقتی صحبت از تغذیه سالم به میان می‌آید، اهمیت استفاده از مواد غذایی سالم و ایجاد رویه قابل اطمینان تولید، بیشتر از هر چیزی اهمیت پیدا می‌کند. استفاده از مواد غذایی تازه و بهره‌گیری از استانداردهای تولید محصولات سلامت، نگرانی در مورد استفاده از یک غذای آماده را کاهش می‌دهد.

آگاهانه انتخاب کنید

انتخاب یک غذای آماده سالم کار ساده‌ای نیست. همه ما در رژیم غذایی روزانه‌مان به مصرف سبزیجات سالم، نان‌های سبوس‌دار، مواد غذایی پروتیینی مثل انواع گوشت نیاز داریم و در هر وعده غذایی، باید با انتخاب آگاهانه بخشی از این نیازها را تامین کنیم. استفاده از مواد غذایی تازه که به روش مناسبی نگهداری و پخته شده‌اند و البته کمک گرفتن از بسته‌بندیهای مناسب به به نگهداری بهتر مواد غذایی کمک می‌کنند، مرز ورود یک غذای آماده به گروه محصولات سالم یا ناسالم غذایی است.

ساندویچ کاپو

سلامت مصرف کننده، دغدغه اصلی محصولات کاپو

تولید غذاهای آماده و نیمه آماده، با بهره گیری از آخرین استانداردهای جهانی ماموریت اصلی این برند بود. با بهره گیری از تجربه چندین ساله گروه پمینا در صنعت غذای آماده و نیمه آماده، عرضه ساندویچ‌‎های آماده با برند کاپو از زیر مجموعه های برند پمینا آغاز شد تا گام دیگری در کاهش دغدغه مصرف کنندگان برداشته شود.

خط تولید این مجموعه علاوه بر مجهز بودن به تجهیزات تولید پیشرفته غذای آماده، به پشتوانه هولدینگ سولیکو از بهترین مواد اولیه با کیفیت مرغوب در محصولات خود استفاده می‌کند. برند کاپو با ارائه انواع ساندویچ سرد و گرم تحولی عظیم در صنعت تولید ساندویچ‌های آماده ایجاد کرده است. ساندویچ‌های سرد مانند مرغ گریل، ژامبون گوشت و مرغ، مرغ هالوپینو ، ساندویچ‌های گرم پنینی و همچنین کلاب‌های متنوع مانند کاتلا تهشیر و پنیر گردو، سبب شده تا برای هر مصرف کننده با هر ذائقه و سلیقه‌ای و برای هر وعده غذایی، کاپو یک پیشنهاد منحصر به فرد داشته باشد. تنوع و نوآوری و احترام به نظر مصرف کننده از اولویت‌های اصلی برند کاپو است.

دیدگاه ها