همه چیز درباره خواص و طرز تهیه دیتاکس لیمو زنجبیل

هیچ چیز در یک روز گرم تابستانی بیشتر از نوشیدنی خنکی که با چند چیز خوشمزه ترکیب شده باشد حال ما و غدد چشایی‌مان را جا نمی آورد. اما برای چشیدن این مزه مجبور نیستید تا کافی‌شاپ بروید و یک نوشیدنی یخی پر از شکر و کالری سفارش دهید. حتی مجبور نیستید برای این که سرحال شوید چای‌تان را مزه مزه کنید تا خنک شود یا برای عوض شدن طعم دهانتان میوه بخورید. کافیست پیشنهاد ما برای درست کردن دیتاکس لیمو و زنجبیل را که خاصیت سم‌زدایی دارد امتحان کنید تا مواد زاید و چربی‌های انباشته را از بدنتان بیرون کنید.

خواص دیتاکس لیمو زنجبیل

زنجبیل Ginger دارای خواصی قدرتمند برای به کار انداختن متابولیسم بدن شما است. مصرف هر نوع نوشیدنی که حاوی زنجبیل باشد متابولیسم بدن شما را در طول روز بالا می‌برد، در نتیجه اگر در حال انجام تمرین یا فعالیت‌های روزانه باشید کالری بیشتری می‌سوزانید و چربی‌ها از بدن شما بیرون می‌روند. همچنین زنجبیل ادرار را زیاد می‌کند؛ به این ترتیب بدن شما می‌تواند سموم و مواد ناخواسته بیشتری را دفع کند. این دیتاکس واتر، نوشیدنی یک گزینه عالی برای شروع کردن یک روز کاری گرم تابستانی است.

دیتاکس لیمو زنجبیل

طرز تهیه نوشیدنی دیتاکس لیمو زنجبیل

مواد لازم

  • یک لیوان آب با دمای اتاق
  • آب لیمو ترش: یک عدد لیمو
  • ریشه زنجبیل: یک برش یک سانتی‌متری

طرز تهیه

آب لیمو را داخل لیوان حاوی آب بریزید. زنجبیل خام را پس از رنده کردن به لیوان آب اضافه کنید.

نوشیدنی دیتاکس شما آماده است. می‌توانید آن را داخل پارچ یا قمقمه بریزید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود، یا به آن یخ اضافه کنید.

ارزش غذایی

یک لیوان آب خوری از این نوشیدنی دارای ۱۱ کالری، ۱ گرم قند، ۲ میلی گرم سدیم است و کربوهیدرات، چربی، فیبر غذایی و پروتئین آن صفر است.

دیدگاه ها