طرز تهیه و پخت چند نیمرو خوشمزه و ساده

طرز تهیه نیمرو با نان تست

در روزهای تنهایی یا به عنوان خوراک صبح‌های زود و غذای آماده همیشگی؛ نیمروی پرخاصیت می‌تواند در همه وعده‌های غذایی روی سفره شما بنشیند و با طعم خوشایندش اغلب آدم‌ها را راضی کند. در این مطلب، قرار نیست طرز تهیه ساده‌ترین غذا یعنی نیمرو را به شما آموزش بدهیم، اما می‌خواهیم طرز تهیه انواع نیمرو را با چند روش متفاوت به شما آموزش دهیم. راه‌هایی که نه تنها طعم آن را خوشایند‌تر می‌کنند، بلکه سفره‌تان را هم رنگین‌تر جلوه می‌دهند.

طرز تهیه نیمرو با فلفل دلمه

طرز تهیه انواع نیمرو، نیمرو با فلفل دلمه

دو سوم بالای فلفل دلمه را جدا کنید و داخلش را تمیز کنید. سپس تخم‌مرغ را در فلفل‌هایی که کنار هم چیده‌اید بشکنید و برای ۱۷ دقیقه در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد بپزید.

طرز تهیه نیمرو با نان تست

طرز تهیه نیمرو با نان تست

با یک قالب، داخل نان تست را به شکل دلخواهتان خالی کنید. تابه را روی اجاق داغ کنید و نان تست را بدون روغن در تابه نچسب حرارت دهید تا یک طرفش برشته شود. سپس نان را به جهت دیگر برگردانید، در قسمت خالی شده کمی کره یا روغن بریزید و تخم‌مرغ را آنجا بشکنید.

طرز تهیه نیمرو با سیب‌زمینی

طرز تهیه انواع نیمرو ، نیمرو با سیب زمینی

یکی دیگر از انواع نیمرو که می‌توانید آماده کنید نیمرو با سیب زمینی است. برای تهیه آن ابتدا یک عدد سیب‌زمینی بزرگ را آب‌پز کنید و قبل از آنکه کاملا بپزد و نرم شود، از آب بیرون بیاورید. سیب‌زمینی را از وسط نصف کنید، داخل آن را کمی خالی کرده، با برس آغشته به روغن زیتون چرب کنید و تخم‌مرغ را آنجا بشکنید.

می‌توانید سوسیس رنده شده، فلفل دلمه خرد شده یا حتی پنیر را هم روی تخم‌مرغ بریزید و برای ۱۷ دقیقه در فر بگذارید.

طرز تهیه نیمرو با قارچ

طرز تهیه نیمرو با قارچ

ساقه قارچ درشت را جدا کنید. قارچ‌ها را کنار هم در ظرف نچسبی که کفش را چرب کرده‌اید بچینید. داخل هر قارچ را با برس و روغن زیتون چرب کنید و یک تخم‌مرغ بشکنید. ظرف را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید.

طرز تهیه نیمرو در ظرف مافین

طرز تهیه نیمرو در ظرف مافین

داخل ظرف مافین را چرب کنید و تخم‌مرغ ها را در آن بشکنید. می‌توانید کنار هر تخم‌مرغ چند برگ ریحان هم بگذارید یا اینکه از دیگر سبزیجات دلخواهتان استفاده کنید. ظرف را برای ۱۵ دقیقه در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید.

طرز تهیه نیمرو با ژامپون

طرز تهیه نیمرو با ژامبون

داخل ظرف مافین را چرب کنید، کف هر ظرف یک ورق ژامبون بگذارید و روی ژامبون‌ها تخم‌مرغ بشکنید. فر را روی ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید و برای حدود ۱۷ دقیقه ظرف را در فر بگذارید.

طرز تهیه نیمرو با آواکادو

طرز تهیه تخم مرغ در آووکادو

یک آواکادو را از وسط نصف کنید، هسته‌اش را بیرون بیاورید و کمی اطرافش را خالی کنید. آواکادو را در ظرف نچسب بگذارید و داخلش تخم‌مرغ بشکنید و برای ۲۰ دقیقه در فر قرار دهید.

طرز تهیه نیمرو در ماکارونی

طرز تهیه ماکارونی و تخم مرغ

ماکارونی را آبکش کنید و بعد از اضافه کردن طعم‌دهنده‌های دلخواتان به شکل آشیانه‌های کوچک در ظرف بریزید. داخل هر آشیانه را گود کنید و یک تخم‌مرغ در آن بشکنید. ظرف را در فری که از قبل گرم شده بگذارید و شعله گریل را تا زمان پخت تخم‌مرغ روشن کنید.

دیدگاه ها