محصولات کاله در فروشگاه‌های سون‌تن

به نقل از روابط عمومی هولدینگ صنایع غذایی سولیکو، با افتتاح فروشگاه سون‌تن شهر ساری مجموعه فروشگاه‌‌های سون تن که ارائه‌کننده محصولات گروه صنعتی سولیکو هستند به ۲۲ شعبه در سطح کشور رسید. فروشگاه‌های سون تن کامل‌ترین ارائه‌کننده محصولات کاله به …

به نقل از روابط عمومی هولدینگ صنایع غذایی سولیکو، با افتتاح فروشگاه سون‌تن شهر ساری مجموعه فروشگاه‌‌های سون تن که ارائه‌کننده محصولات گروه صنعتی سولیکو هستند به ۲۲ شعبه در سطح کشور رسید.

فروشگاه‌های سون تن کامل‌ترین ارائه‌کننده محصولات کاله به صورت خرده‌فروشی است، که درحال حاضر ۱۰ فروشگاه  در تهران و حومه و ۹ فروشگاه در مازندران و ۳ شعبه در مشهد، شیراز و قم دایر است. با مراجعه به این فروشگاهها مردم به صورت مستقیم و با تخفیف‌های قابل قبول می‌توانند بیش از ۸۰۰ نوع محصولات گروه صنعتی سولیکو شامل برندهای کاله، سولیکو، شمس، پمینا، ماجان، سلینو و بسیاری دیگر را به صورت مستقیم خریداری نمایند.

فروشگاه‌های سون‌تن در کنار این محصولات و برای رفع نیاز روزمره هر خانواده ایرانی مجموعه‌ای از اقلام سوپرماکتی مانند برنج، چای، روغن، حبوبات و غیره را به صورت تکمیلی ارائه می‌نماید. تلاش ما این است که در مدت کوتاهی با گسترش این شبکه فروش ارتباط نزدیکی با مصرف‌کننده نهایی برقرار نموده امکان خدمت‌رسانی بهتر و بی‌واسطه تر را فراهم نماییم.

لیست فروشگاههای سون‌تن به تفکیک استان.