وبسایت پمینا، برنده سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

وبسایت پمینا برنده سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل شد. این وبسایت که با هدف معرفی محصولات منجمد پمینا و ترویج فرهنگ تغذیه سالم فعالیت خود را آغاز کرده است، در بخش «شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی» این جشنواره، از سوی …

وبسایت پمینا برنده سیزدهمین دوره جشنواره وب و موبایل شد. این وبسایت که با هدف معرفی محصولات منجمد پمینا و ترویج فرهنگ تغذیه سالم فعالیت خود را آغاز کرده است، در بخش «شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی» این جشنواره، از سوی هیات داوران به عنوان برنده معرفی شد. این درحالی است که وبسایت کاله در دوازدهمین دوره برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران، تندیس بهترین وبسایت در بخش شرکت‌ها و موسسات خصوصی را دریافت کرده بود.

در سیزدهمین دوره برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران که اختتامیه آن در روز یکم اسفند ۱۳۹۹ و به‌صورت آنلاین برگزار شد، بیش از ۱۹ هزار اثر، در ۹۱ گروه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

جشنواره وب و موبایل ایران که به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود، در پایان هر سال برگزار می‌شود. در این جشنواره بهترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فارسی با انتخاب داوران، برگزیده شده و تندیس جشنواره به آن‌ها اهدا می‌شود. همچنین در بخش رای‌گیری‌های مردمی این رویداد نیز، محبوب‌ترین آثار از نگاه مردم معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در وبسایت این جشنواره «توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین، کمک کردن به استارتاپ‌های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، و در کنار آن، کمک به استارتاپ هایی که چند سالی از عمرشان گذشته و نیاز به جلب اعتماد عمومی دارند و در نهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن» به عنوان اهداف برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران معرفی شده‌‎اند.