کاله حامی برنامه آموزش حرفه ای آشپزی Chef Academy

دومین دوره حرفه ای Chef Academy  توسط شرکت GAM International ایتالیا وارد کننده تجهیزات صنعتی رستوران ها جهت آموزش و ایجاد آشنایی با فرهنگ و منوی غذاهای ایتالیایی به صاحبان و سرآشپزهای رستوران های فرنگی و ایرانی و کافی شاپ …

دومین دوره حرفه ای Chef Academy  توسط شرکت GAM International ایتالیا وارد کننده تجهیزات صنعتی رستوران ها جهت آموزش و ایجاد آشنایی با فرهنگ و منوی غذاهای ایتالیایی به صاحبان و سرآشپزهای رستوران های فرنگی و ایرانی و کافی شاپ ها برگزار شد که شرکت فرآورده های لبنی کاله به عنوان حامی مالی این آکادمی بود.
این Workshop با حضور سرآشپز مطرح ایتالیایی Chindamo Salvatore  موسس رستوران های تراتوریای Da Salvo ایتالیا با ۱۷ شعبه فعال در سراسر اروپا  از تاریخ ۳ الی ۸ خرداد ماه به مدت شش روز و در محل آشپزخانه هتل المپیک برگزار شد و انواع پیش غذاها، پاستا، پیتزا، غذاهای گوشتی و دسر با نگاهی ویژه به منطقه شمال و شمال شرق ایتالیا (استان امیلیا-رومانیا) آموزش داده شد.

انواع پنیرهای طبیعی کاله به همراه سایر محصولات لبنی این شرکت در طبخ پیش غذاها، غذای اصلی و دسرهای مختلف آموزش داده شده استفاده گردید.

دراین دوره آموزشی سرآشپز ایتالیایی chindamo Salvatore به ۲۰ نفر که همه آنها از سرآشپزان رستوران ها و کافی شاپ های مختلف و افراد ماهر در این زمینه بودند آشپزی کلاسیک ایتالیایی را آموزش داد.
لازم به ذکر است طعم، مزه و بافت محصولات لبنی شرکت کاله  به ویژه پنیرهای طبیعی بسیار مورد توجه این سرآشپز ایتالیایی قرار گرفت و از نظر ایشان این محصولات از نظر کیفی کاملاً با انواع مشابه خارجی قابل رقابت بوده است.

در آخرین روز این دوره آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی حرفه ای آشپزی ایتالیایی به افراد شرکت کننده ارائه گشت.
 src=