به هم دلگرمیم و به همراهی شما دلگرم‌تر

در شرایطی که کسب و کارهای متعددی از بحران جهانی کرونا آسیب دیده‌اند و خانواده‌های بسیاری با چالش‌های اقتصادی ناشی از آن درگیر شده‌اند، شرکت کاله حمایت از هموطنان را مسوولیت خود می‌داند. این شرکت با یاری سازمان هلال احمر …

در شرایطی که کسب و کارهای متعددی از بحران جهانی کرونا آسیب دیده‌اند و خانواده‌های بسیاری با چالش‌های اقتصادی ناشی از آن درگیر شده‌اند، شرکت کاله حمایت از  هموطنان را مسوولیت خود می‌داند. این شرکت با یاری سازمان هلال احمر و اسنپ، بسته‌های حاوی محصولات لبنی و پروتئینی را به نشانه همراهی برای خانواده‌هایی که وضعیت معیشتی آنها تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته‌اند ارسال می‌کند.

طرح «به هم دلگرمیم» تنها با مشارکت این سه سازمان اجرا نمی‌شود؛ بلکه با فراخوانی که در توییتر داده شده، تک تک کاربران این شبکه اجتماعی هم در این همراهی شریک می‌شوند. در این طرح که از روز ۲۱ تیر ماه آغاز شده است، هزار بسته حمایتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته شده و با فراخوانی که در توییتر داده شده، به ازای هر بار ریتوییت شدن پیام فراخوان، یک خانواده آسیب دیده دیگر هم به جمع دریافت کنندگان این بسته اضافه می‌شود.

سبدهای دلگرمی که به دست خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا می‌رسد، حاوی ۴پاکت شیر تتراپک ۱لیتری کم‌چرب، یک بسته پنیر سفید تازه ۴۰۰گرمی، ۴پاکت خامه تتراپک،۲بطری دوغ ۱.۵لیتری،۲بطری نوشابه لاکی‌دو ۱.۵لیتری،یک سطل ماست کم‌چرب پروبیوتیک ۲.۲کیلویی، یک بسته مخلوط سبزیجات منجمد ۴۰۰گرمی، یک بسته سیب‌زمینی سرخ‌کرده ۷۵۰گرمی، یک بسته لوبیا سبز ۴۰۰گرمی، یک بسته برگر (۳۰درصدی) ۵عددی، یک بسته کباب‌لقمه ۹عددی و۲بسته کوکتل مرغ ۳۰۰گرمی بوده که از میان محصولات شرکت «کاله» انتخاب شده‌اند و توسط شرکت «اسنپ» به خانواده‌هایی می‌رسند که سازمان هلال احمر در استان‌های تهران، قم، مازندران و خوزستان معرفی کرده است. سازمان هلال احمر این خانواده‌ها را با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دستگاه‌های حمایتی شناسایی کرده است.