درخشش گروه سولیکو «کاله» در دومین کنگره بین‌المللی و چهاردهمین کنگره تغذیه ایران

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی سولیکو، مورخ ۱۴ الی ۱۷ شهریور ماه این مجموعه به عنوان یکی از حامیان اصلی کنگره بین المللی تغذیه ایران حضور پیدا کرد.  گروه سولیکو در راستای برنامه های سلامت محور خود و …

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع غذایی سولیکو، مورخ ۱۴ الی ۱۷ شهریور ماه این مجموعه به عنوان یکی از حامیان اصلی کنگره بین المللی تغذیه ایران حضور پیدا کرد.
 گروه سولیکو در راستای برنامه های سلامت محور خود و با گروه محصولاتی از قبیل مالت کولا «نوشابه سلامتی» ، نوشیدنی مالت شمس«بدون شکر مصنوعی »، شیر زیرو« لاکتوز فری»، انواع نان‏ های سلینو« بدون گلتون » و غذای کودک با برند ماجان در کنگره حضوری فعال و پررنگ داشت.
سولیکو ضمن پذیرایی از بازدیدکنندگان کنگره در غرفه خود، اطلاعات لازم را در اختیار شرکت کنندگان داخلی و خارجی از قبیل متخصصان، صاحبنظران و اساتید علوم تغذیه و غذایی بخش های خصوصی و دولتی و نیز دانشجویان این رشته ها قرار داد. همچنین آنها را با آخرین محصولات و نوآوری های شرکت در بخش غذای سلامت و غذای کودک آشنا نمود.                  
همچنین مجموعه سولیکو- هیپ hipp بعنوان نماینده انحصاری محصولات شرکت hipp (بزرگترین تولیدکننده غذاهای ارگانیک کودکان) در جمهوری اسلامی ایران نیز با حضوری فعال در کنگره وغرفه سولیکو پاسخگوی سوالات و اطلاعات مورد نیاز بخش های مختلف درکنگره بود.
 لازم به ذکراست آقای دکتر مارکوس برونگل سخنرانی علمی را در زمینه «غذاهای کودک ارگانیک» به نمایندگی از مجموعه سولیکو- هیپ ایراد نمودند. 
                                                                      src=