لاکیدو

نوشابه بنوشید

شرکت سولیکو کاله همواره به نوآوری و ایجاد تجربه‌های جدید برای مخاطبان خود شناخته شده است؛ این شرکت با تکیه بر توان تولیدی و دانش تیم تحقیق و توسعه خود، گروه محصول جدیدی در حوزه نوشیدنی‌های گازدار را به بازار …

شرکت سولیکو کاله همواره به نوآوری و ایجاد تجربه‌های جدید برای مخاطبان خود شناخته شده است؛ این شرکت با تکیه بر توان تولیدی و دانش تیم تحقیق و توسعه خود، گروه محصول جدیدی در حوزه نوشیدنی‌های گازدار را به بازار صنایع غذایی ایران عرضه کرده است.

این محصول که با نام لاکیدو شناخته می‌­شود، پاسخ مناسب‌تری به تقاضای مصرف کنندگان ایرانی به نوشابه‌های گازدار است و در مدت زمان کوتاهی که از عرضه آن می‌گذرد، با استقبال زیاد مردم مواجه شده است. وجه تمایز لاکیدو، دارا بودن طعم خوشمزه و لذت بخش نوشابه در کنار ویژگی‌های سلامتی است.

نوشابه لاکیدو در حال حاضر در سه طعم کولا، پرتقالی و لیمونعنا، از مواد اولیه طبیعی از شیر تازه گاو تهیه شده و به نوعی اختراع و افتخار ملی است.

مهم‌ترین ویژگی‌های متمایزکننده محصول لاکیدو نسبت به نوشابه‌های گازدار ِ موجود در بازار عبارتند از:

  • غنی از مواد معدنی و مفید موجود در شیر
  • ۴۰ درصد قند کمتر
  • حاوی کلسیم به عنوان مهمترین عامل جلوگیری از پوکی استخوان

جزئیات مقایسه‌ای ویژگی‌های غذایی لاکیدو با سایر نوشابه‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است:

 src=

 

با توجه به مندرجات جدول فوق، شرکت سولیکو کاله به مصرف کنندگان اطمینان خاطر می­دهد که می­توانند نوشابه لاکیدو را جایگزین نوشابه‌های معمولی موجود در بازار کنند تا ضمن لذت بردن از تجربه­ی خوشایند نوشیدن ِ یک لیوان نوشابه گوارا، گامی مثبت در مسیر ارتقا فرهنگ تغذیه‌ای روزانه‌ی خود بردارند.

 src= src=