طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

آسان
10 نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

فرانسه جز کشورهایی است که همیشه در پخت و پز و آشپزی جلوی صف ایستاده و بیشتر از هر چیزی برای غذاها و دسرهای خوشمزه‌اش معروف است. فرانسه تنوع زیادی در دسر دارد و ما ترکیبی از دسر فرانسوی با شکلات سوربن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

شکلات جز خوراکی‌های جادویی است که شادی‌ را چند برابر می‌کند و فواید زیادی برای بدن دارد. شکلات سوربن با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی و همچنین انتخاب مواد اولیه مرغوب توانسته شکلاتی با کیفیت را به بازار عرضه کند. شکلات سوربن به صورت‌های مختلف تخته‌ای، شکلات صبحانه، شکلات پذیرایی، روکش بستنی و … محصولات خود را به بازار ارائه کرده است.

مواد لازم برای تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

  • کیک خرد شده۳۰۰ گرم
  • پسته خرد شده۵۰ گرم
  • کره کاله۶۰ گرم
  • مارمالاد آناناسدو قاشق سوپ‌خوری
  • خامه فرادما کالهسه قاشق سوپ‌خوری
  • شکلات سوربن۳۰۰ گرم

طرز تهیه دسر فرانسوی با شکلات سوربن

مرحله اول

کیک ساده را خرد کنید و درون یک کاسه متوسط بریزید و با همزن برقی پودر کنید و بعد به ترتیب کره، مارمالاد، پسته خرد شده، خامه و در نهایت شکلات را اضافه کنید و به مدت ۳۰  دقیقه در فریزر قرار دهید.

مرحله دوم

سپس خمیر به دست آمده را از فریزر بیرون آورید و آن را به صورت رولت گرد می‌کنیم و داخل سینی قرار داده و مجددا داخل فریزر قرار دهید پس از گذشت یک ساعت رولت را از فریزر بیرون آورید و با شکلات شیری روی آن را روکش نمایید و بعد از اینکه خودش را گرفت رولت‌ها را با چاقو به صورت حلقه‌ای برش بزنید و دسرهای برش خرده را در سینی دلخواهتان بچینید و آن را سرو کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

دیدگاه ها