طرز تهیه سیب زمینی استانبولی مخصوص با رول بیکن

سیب زمینی استانبولی مخصوص
آسان
۴ نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
30 تا 60 دقیقه

سیب زمینی استانبولی یکی از آسان‌پزترین سیب زمینی‌هاست که یک گزینه عالی برای دورچین‌های مختلف محسوب می‌شود. معمولا دورچین‌ها از سبزیجات کبابی، سرخ یا بخارپز شده انتخاب می‌شوند تا غذای اصلی را خوش‌رنگ و لعاب‌تر و لذیذتر کنند و اینبار با سیب زمینی استانبولی مخصوص را به عنوان یک دورچین خوشمزه به شما معرفی می‌کنیم.

ترکیب سیب زمینی با بیکن گریل شده با بافت ترد و طعم خوش ادویه‌ها می‌تواند یک انتخاب جدید و متفاوت برای شما باشد تا در کنار استیک یا کباب‌ها مختلف سرو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا دستور پخت سیب زمینی استانبولی با رول بیکن را به شما آموزش بدهیم.

مواد لازم برای سیب زمینی استانبولی مخصوص

  • سیب زمینی استانبولی۱۵ عدد
  • بیکنپنج تکه
  • سس رنچ۳۰ گرم

طرز تهیه سیب زمینی استانبولی مخصوص

مرحله اول

صفحه گریل را گرم کنید و پس از این‌که کمی داغ شد، سطح آن را روغن مالی کنید. اگر به گریل دسترسی ندارید می‌توانید این سیب‌زمینی را در فر یا سولاردام تهیه کنید.

مرحله دوم

در همین حین که گریل گرم می‌شود، شما باید سیب زمینی‌ها را آماده کنید. بیکن‌ها را به اندازه دور هر سیب زمینی استانبولی برش دهید، سیب زمینی را داخل آن بپیچید، حالا آن‌ها را در سس طعم‌دار کنید و سپس با یک سیخ چوبی محکم کنید.

مرحله سوم

حالا سیخ‌های کباب را روی صفحه گریل قرار دهید تا آرام آرام بپزند. برای این کار حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارید، فراموش نکنید که سیب زمینی‌ها را زیرورو کنید تا هر دو طرف به‌خوبی آماده شوند. پس از این زمان سیب زمینی استانبولی با رول بیکن آماده است تا آن را سرو کنید.

چند نکته

  • شما برای چاشنی دادن به سیب زمینی می‌توانید از هر سس دیگری مثل سس لویی استفاده کنید، فقط مراقب باشید نسوزد.
  • اگر مقداری کره روی سیب زمینی داغ بگذارید تا آب شود، خوش‌طعم‌تر می‌شود.
  • می‌توانید در لحظات آخر مقداری از پنیرهای محبوب‌تان را روی سیب زمینی‌های گرم بریزید.

دیدگاه ها