طرز تهیه کیک ردولوت خانگی خوشمزه همراه با ویدیو

کیک ردولوت خانگی
آسان
6 نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
30 تا 60 دقیقه

این‌بار با طرز تهیه یک کیک ردولوت خانگی خوشمزه در کنار شما هستیم. این کیک خوشرنگ و متفات را می‌توانید تنها در چند مرحله ساده در آشپزخانه خود تهیه کنید. مواد اولیه این کیک کاملا در دسترس شما است و به راحتی می‌توانید از هر مغازه لوازم قنادی آن‌ها را تهیه کنید. برای تهیه این کیک این‌‌بار ما روشی جدید انتخاب کرده‌ایم که قول می‌دهیم عاشق آن خواهید شد. طعم بیسکوییت شکلاتی برای لایه زیرین به همراه کیک ردولوت و لایه رویی با بافتی نرم و شیرین که با پنیر خامه‌ای ویلی درست شده است از خاطر هیچکس پاک نخواهد شد. شما می‌توانید این کیک خوشمزه را تهیه و به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه کیک ردولوت خانگی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه کیک ردولوت خانگی

  • بیسکوییت شکلاتی (پودر شده)200 گرم
  • کره پاستوریزه کاله200 گرم
  • پنیر خامه‌ای ویلیدو بسته
  • تخم مرغدو عدد
  • شکر سفید معمولی140 گرم
  • وانیلدو قاشق چای‌خوری
  • پودر کاکائویک قاشق غذاخوری
  • رنگ خوراکی قرمزیک قاشق غذاخوری
  • آرد200 گرم
  • بیکینگ پودردو قاشق چای‌خوری

طرز تهیه کیک ردولوت خانگی خوشمزه

مرحله اول

دسرهای خوشمزه و هیجان‌انگیز زیادی در دنیا با ردولوت تهیه شده است که کوکی ردولوت، پاناکوتای ردولوت و کیک ردولوت با پنیر ماسکارپونه چند مدل از آن‌‌ها هستند. این بار امامی‌خواهیم طرز تهیه یک کیک ردولوت خانگی متفاوت با پنیر خامه‌ای ویلی را به شما آموزش دهیم.

برای تهیه این کیک ردولوت خانگی ابتدا باید بیسکوییت‌های شکلاتی پودر شده را با 50 گرم کره آب شده مخلوط کنید و هم بزنید. سپس کف قالب کیکی که انتخاب کرده‌اید را با مخلوط بیسکوییت و کره بپوشانید و برای یکساعت داخل یخچال قرار دهید تا لایه زیرین کیک شما سفت و آماده شود.

مرحله دوم

یک کاسه تمیز بردارید و یک بسته پنیر خامه‌ای ویلی را داخل آن بریزید. دو عدد تخم‌مرغ را نیز به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا با پنیر مخلوط شوند. سپس 100 گرم کره و 100 گرم شکر را به ترکیب اضافه کنید و یک قاشق چای‌خوری وانیل روی آن‌ بریزید و خوب هم بزنید.

مرحله سوم

حالا نوبت رنگ دادن به این کیک خوشمزه است. یک قاشق غذاخوری پودرکاکائو را به همراه یک قاشق غذاخوری رنگ خوراکی قرمز به ترکیب داخل کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا مواد کیک شما کاملا یکدست شود.

مرحله چهارم

در آخر 200 گرم آرد و دو قاشق چای‌خوری بیکینگ پودر به مواد کیک اضافه کنید و به آرامی هم بزنید  تا مایه کیک شما آماده شود. مواد آماده کیک ردولوت را در قالبی که زیر آن را با بیسکوییت شکلاتی پوشانده‌اید بریزید و طرف کیک را به مدت 40 دقیقه در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید تا کیک شما آماده شود.

مرحله پنجم

برای تهیه لایه رویی کیک، شما باید یک کاسه تمیز بردارید و یک بسته پنیر خامه‌ای ویلی دیگر را داخل آن خالی کنید. سپس یک قاشق چای‌خوری وانیل، 40 گرم شکر سفید معمولی  و 40 گرم کره پاستوریزه آب شده را به کاسه اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مخلوطی خامه‌ای و نرم به دست بیاورید.

مرحله ششم

پس از گذشت 40 دقیقه زمانی که از پخت کیک مطمئن شدید آن را از فر بیرون بیاورید و از قالب خارج کنید. بعد از سرد شدن کیک مواد آماده خامه‌ای را روی کیک بریزید و با لیسک آن پخش کنید. در آخر می‌توانید کیک ردولوت خود را با میوه‌های جنگلی نیز تزئین کنید. نوش جان.

دیدگاه ها