طرز تهیه اسموتی انبه با بستنی وانیلی

اسموتی انبه با بستنی
آسان
۱ نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

همیشه قرار نیست کالری‌ها را بشمارید و در اوج خستگی بخاطر هراس از وزن اضافه کردن، خود را از یک لیوان نوشیدنی انرژی بخش محروم کنید. شاید بد نباشد که در پایان یک روز سخت و پرکار، سراغ میوه‌های شیرین و نسبتا پرکالری بروید و کمی هم بستنی را به لیوان اسموتی‌تان اضافه کنید تا مغزتان برای چند ساعت بیشتر بیدار ماندن آماده شود. ما در این مطلب، طرز تهیه اسموتی انبه را به شما آموزش می‌دهیم. یک اسموتی ساده و خوش‌طعم که می‌توانید در آن از ترکیب میوه‌های مختلف استفاده کنید.

چرا انبه با موز؟

ترکیب انبه و موز، همیشه خوشایند است. اما برای آماده کردن اسموتی انبه مجبور به استفاده از موز نیستید. می‌توانید آن را به‌طور کامل حذف کنید یا اینکه به جاش از سیب، توت فرنگی یا هر میوه دیگری استفاده کنید.

البته از آنجا که موز و انبه رنگ مشابهی دارند، می‌توانید هر دو میوه را با هم در مخلوط‌کن بیندازید. اما اگر تصمیم گرفتید از میوه‌ای با رنگ دیگر استفاده کنید، اسموتی‌ها را جداگانه درست کنید و لایه‌لایه در جام بریزید یا اینکه روی اسموتی انبه، یه لایه از اسموتی میوه دیگری که انتخاب کرده‌اید قرار دهید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی انبه

  • بستنی وانیلی کالهیک اسکوپ
  • موزیک عدد متوسط
  • انبه ۱۰۰ گرم
  • آب لیموی تازه یک قاشق غذاخوری
  • خامه قنادی سولیانو برای تزیینبه مقدار لازم

طرز تهیه اسموتی انبه

موز و انبه را خرد کنید و در فریزر قرار دهید تا یخ بزنند. البته نگذارید آنقدر سفت و سخت بشوند که ریختنشان در مخلوط‌کن، به دستگاه شما آسیب بزند.

موز و انبه یخ زده را همراه با آب‌لیمو در مخلوط‌کن بریزید تا ترکیب یکدستی درست شود.

یک اسکوپ بستنی را در مخلوط کن بیندازید و یکبار دیگر آن را روشن کنید تا بستنی و میوه‌ها یکدست شوند. در صورت تمایل می‌توانید روی اسموتی را با خامه قنادی فورم داده شده تزیین کنید.

انبه و موز میوه‌های شیرینی هستند و برای تهیه این اسموتی نیازی به استفاده از شکر ندارید، اما اگر شیرینی دوست هستید، می‌توانید یک قاشق غذاخوری سرخالی عسل را به آن اضافه کنید.
اگر این میوه‌ها را در دسترس ندارید، یا وقت و حوصله تهیه اسموتی را در خانه ندارید؛ بهشما پیشنهاد می‌کنیم لاکی فروت کاله را امتحان کنید. این میوه نوشیدنی خوشمزه در طعم‌های مختلف عرضه می‌شود. این بار حتما لاکی فروت سیب، لاکی فروت آلبالو و لاکی فروت آلو را امتحان کنید.

yummly

دیدگاه ها