طرز تهیه پاپ کورن انار: هله هوله یلدایی

پاپ کورن انار
آسان
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

پاپ کورن انار، هله هوله جذاب برای دورهمی یلدا است که به خصوص برای زوج‌های جوان و مجردها که امسال میزبان دوستان و آشنایان هستند انتخابی مناسب می‌تواند باشد. این میان‌وعده با پاپ کورن، انار، چیپس شکلات و پوست لیمو تهیه می‌شود.

بیشتر مردم به تنقلات شیرین یا شور علاقه دارند. شما هم احتمالا یکی از این دو را به دیگری ترجیح می‌دهید. چیپس و سیب زمینی سرخ کرده همیشه جذاب بوده‌اند اما گاهی با اضافه کردن یک ماده غذایی شیرین به یک خوراکی شور می‌توانید طعم جدید و هیجان‌انگیری ایجاد کنید. پاپ کورن با انار دقیقا همین ترکیب جذاب را به سفره دورهمی کوچک شما اضافه می‌کند.

ما فکر می‌کنیم که خوراکی و میان وعده‌های شیرین برای شب یلدا مناسب‌تر است. شما هم احتمالا با خوردن ذرت شیرین بو داده شده نظرتان در مورد پاپ کورن تغییر می‌کند. پس، در ادامه با طرز تهیه ذرت بوداده با انار همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه پاپ کورن انار یلدایی

  • ذرت (بو داده)به مقدار لازم
  • نمک دریاییبه مقدار لازم
  • پوست لیموبه مقدار لازم
  • روغن نارگیلبه مقدار لازم
  • چیپس شکلاتیبه مقدار لازم
  • دانه اناربه مقدار لازم

طرز تهیه ذرت بو داده و انار

مرحله اول

برای درست کردن پاپ کورن انار، ابتدا روغن نارگیل را درون یک قابلمه قرار داده و در آن را ببندید تا روغن داغ شود.

مرحله دوم

سپس، دانه‌های ذرت را به روغن نارگیل اضافه کرده و در قابلمه را ببندید. چند بار قابلمه را تکان دهید تا ذرت‌ها کاملا به روغن آغشته شوند.

مرحله سوم

کمی صبر کنید. ذرت‌ها شروع به ترکیدن می‌کنند. در همین زمان هم‌چنان قابلمه را تکان دهید. این کار باعث می‌شود تا ذرت‌ها نسوزد. بعد از آن که همه ذرت‌ها آماده شدند، گاز را خاموش کرده و در قابلمه را بردارید.

مرحله چهارم

پاپ کورن‌ها را درون کاسه مناسب ریخته و روی آن پوست لیمو و نمک دریایی (دانه درشت) بپاشید.

مرحله پنجم

در مرحله آخر می‌توانید چیپس شکلاتی و انار را روی ذرت‌ها قرار دهید. تعجب نکنید. ترکیب چیپس و شکلات خیلی هم بد نیست. می‌توانید برای آن که ظاهر جذاب‌تری داشته باشد، ذرت‌ها را نصف و چیپس شکلاتی و انار را دقیقا داخل آن‌ها قرار دهید.

فوت‌وفن‌های تهیه پاپ کورن انار

  • اگر در دانه کردن انار مشکل دارید شاید بد نباشد روش‌های اصولی دانه کردن انار را یاد بگیرید.
  • این هله هوله جذاب علاوه بر این که برای شب یلدا مناسب است، می‌تواند مناسب مهمانی‌های تولد و دورهمی‌های کودکانه هم باشد.
  • اگر وگان یا گیاهخوار هستید، می‌توانید از چیپس‌های شکلاتی که بدون لبنیات تهیه شده‌اند، استفاده کنید.

دیدگاه ها