طرز تهیه رول هالومی و بیکن؛ یک فینگرفود خوشمزه

طرز تهیه رول هالومی و بیکن
آسان
8 نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

رول هالومی و بیکن یک فینگرفود خلاقانه و مناسب برای سرو در دورهمی‌های دوستانه و حتی تولد کودکان شما است. این خوراکی خوشمزه را می‌توانید به راحتی تنها در چند مرحله کوتاه در خانه تهیه کنید. یکی از مواد اولیه اصلی این غذا پنیر کبابی است که با بافتی نسبتا سفت و طعمی فوق‌العاده شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این نوع پنیر با داشتن پروتئین و کلسیم بالا می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت در خورشت‌ها نیز باشد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا طرز تهیه این رول هالومی خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه رول هالومی و بیکن

  • پنیر کبابی کاله 300 گرم
  • بیکن برش خورده300 گرم
  • فلفل سیاهبه مقدار لازم
  • پاپریکابه مقدار لازم
  • پیازچه خرد شدهیک قاشق غذاخوری

طرز تهیه رول هالومی و بیکن

مرحله اول

رول هالومی و بیکن یکی از فینگرفودهای خوشمزه و ارزان برای تولد کودکان شما است که به راحتی می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. فینگر فود فانتزی هشت پا  و رول هالوپینو و بیکن نیز از دیگر فینگرفودهای جذابی هستند که می‌توانید در یک چشم به هم زدن آن‌ها را برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های خود تهیه کنید.

شما برای تهیه این رول هالومی و بیکن خوشمزه ابتدا باید 300 گرم پنیر کبابی را در اندازه کوچک مستعطیلی خرد کنید.

مرحله دوم

سپس بیکن‌هایی که تهیه کرده‌اید را به صورت عمودی به اندازه قطر پنیرهای کبابی خرد شده برش دهید تا دور تا دور آن‌ها را به راحتی بپوشانند. به بیکن‌های برش داده شده به مقدار لازم فلفل و پاپریکا اضافه کنید.

مرحله سوم

بیکن‌های برش داده شده را دور پنیرهای کبابی پیچیده و آن‌ها را در سینی فر بچینید. سپس رول‌های هالومی و بیکن را به مدت 18 تا 20 دقیقه در فر با حرارت 180 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا خوب پخته شوند.

مرحله چهارم

رول‌های هالومی و بیکن را پس از 20 دقیقه از فر خارج کرده و به کاسه‌ای تمیز منتقل کنید. مقداری پیازچه خرد شده برای تزئین روی آن‌ها بریزید و با سبزیجات دلخواه سرو کنید، نوش جان.

نکات

دیدگاه ها