طرز تهیه کوکی دبل چاکلت و وانیلی سریع با خمیر کوکی کاپو همراه با ویدیو

خمیر کوکی
آسان
10 نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

کوکی و شیرینی عضو جدا نشدنی تنقلات سفره عید هستند که بدون آن‌ها انگار سال جدید آغاز نمی‌شود. اما همانطور که می‌دانید تهیه و آماده کردن کوکی‌ها و شیرینی‌های خوشمزه زمان‌گیر است و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. تهیه خمیر کوکی یا شیرینی نخودچی حداقل چهل دقیقه زمان می‌برد و در هر مرحله جزئیاتی باید رعایت شود تا نتیجه‌ای حرفه‌ای به دست بیاورید.

اما اگر کارمند هستید، درگیری‌های خاص خودتان را دارید و به هر دلیلی نمی‌توانید شیرینی خانگی تهیه کنید نگران نباشید. تنها کافی است شوق و ذوق شیرینی‌پزی را در خود نگهدارید و دو بسته خمیر کوکی آماده کاپو تهیه کنید. خمیرهای آماده کاپو در دو طعم دبل چاکلت و وانیلی کار را برای شما آسان می‌کنند و می‌توانید در یک چشم به هم زدنم در خانه کوکی‌هایی خوش‌عطر و طعم با بافتی نرم و لطیف تهیه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز استفاده از این خمیر کوکی کاپو را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه کوکلی دبل چاکلت و وانیلی

  • خمیر کوکی دبل چاکلت کاپویک بسته
  • خمیر کوکی وانیلی کاپویک بسته

طرز تهیه کوکی دبل چاکلت و وانیلی سریع با خمیر کوکی کاپو

مرحله اول

تهیه کوکی شکری، کوکی دبل چاکلت یا کوکی مربایی کار ساده‌ای نیست و باید وقت و دقت زیادی داشته باشید تا یک سینی از این شیرینی‌های خوشمزه را در خانه آماده کنید؛ اما با استفاده از خمیر آماده کوکی کاپو شما می‌توانید در یک چشم به هم زدن در خانه بیسکوییت‌هایی با بافت نرم و لطیف تهیه کنید. تنها کافی است دو بسته از خمیر کوکی دبل چاکلت و وانیلی کاپو را خریداری کنید و نیم ساعت قبل از مصرف در محیط اتاق قرار دهید تا یخ‌زدایی شوند.

مرحله دوم

این خمیرهای آماده نیاز به هیچ افزودنی ندارند و تنها کافی است پس از اینکه خمیرهای کوکی شما نرم شدند آن‌ها را از بسته‌بندی خارج کنید و با چاقو ببرید. شما همچنین می‌توانید خمیر را با دست ورز داده و به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید.

مرحله سوم

کوکی‌های برش خورده را در سینی فر با فاصله از هم بچینید و به مدت 15 دقیقه در فر با دمای 170 درجه سانتی‌گراد قرار دهید تا خوب پخته شده و عطر آن تمام آشپزخانه‌تان را پر کند. سپس آن‌ها را از فر خارج کنید و روی سینی مخصوص شیرینی‌پزی بچینید تا خنک شوند. کوکی‌های شما اماده است و می‌توانید آن‌ها را در کنار یک لیوان نوشیدنی داغ سرو کنید؛ نوش جان!

دیدگاه ها