طرز تهیه موکتل انگور و نعناع ، نوشیدنی خوشمزه و جذاب

طرز تهیه موکتل انگور و نعناع
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

گاهی اوقات اکثر ما دلمان یک نوشیدنی کاملا خنک برای رفع عطشمان می‌خواهد که سر حالمان بیاورد و البته مناسب سرو در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه‌مان هم باشد و چه خوب که این نوشیدنی علاوه بر خنک بودن خوشمزه هم باشد. اگر همیشه نوشیدنی مالت را تنها استفاده کرده‌اید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با طرز تهیه موکتل انگور و نعناع آشنا شوید و یک ترکیب متفاوت را با آبجوی کرفت بدون الکل برند آرگو تجربه کنید.

مواد لازم برای تهیه موکتل انگور و نعناع

  • انگور یک شات
  • شکر نصف قاشق غذاخوری
  • نعناع به مقدار لازم
  • لیمو ترش ۳ حلقه
  • نوشیدنی مالت کلاسیک آرگو به مقدار لازم

طرز تهیه موکتل انگور و نعناع

برای تهیه نوشیدنی جذاب و خاص موکتل باید ابتدا مواد آن را آماده کنید. بعد برای تهیه موکتل انگور و نعناع مواد را یعنی نعناع، شکر، لیمو و انگور را داخل لیوان بریزید و مادلر کنید، یعنی با مادلر چوبی خوب له کنید تا عصاره آن درآید و در نهایت نوشیدنی مالت کلاسیک آرگو را در لیوان بریزید تا موکتل شما آماده شود. این نوشیدنی جذاب را می‌توانید همیشه هم برای خودتان، هم برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان استفاده کنید و لذت ببرید. نوش جان!

آشنایی با برند آرگو

آرگو قدیمی‌ترین برند آبجو در ایران است که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شد و در سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین آبجو غیر الکلی دستی ایران بازآفرینی شد. نوشیدنی‌های مالت آرگو کرفت (craft) یا به اصطلاح دست‌ساز هستند. به این معنی که فرآیند تولید طولانی‌تری نسبت به سایر نوشیدنی‌های مالت موجود در بازار دارند، در تولید آن‌ها از مواد اولیه طبیعی، منحصر به فرد و گونه‌های مختلف گیاه رازک استفاده شده که باعث متمایز شدن عطر و طعم و تلخی خاص و منحصر به فرد آبجوهای بدون الکل آرگو می‌شود.

دیدگاه ها