طرز تهیه نان سیر پنیری با ترکیب سه پنیر پرطرفدار

طرز تهیه نان سیر پنیری
آسان
۴ نفر
آماده سازی
کمتر از 30 دقیقه
پخت
کمتر از 30 دقیقه

برای تهیه فینگر فودهای خوشمزه و متفاوت، حتما نباید دست به دامان فرمول پیچیده و مواد اولیه عجیب و غریبی شد. گاهی می‌توان یک روش تازه برای تهیه نان پنیر را هم امتحان کرد و با کمک پنیرهای متفاوت، یک پیش‌غذا یا عصرانه پرطرفدار را در چند دقیقه آماده کرد. ما در این مطلب طرز تهیه نان سیر پنیری را به روشی ساده با شما درمیان می‌گذاریم. کافی است حدود ۱۵ دقیقه وقت بگذارید و این نان خوشمزه را آماده کنید. مطمئن هستیم که بعد از یکبار امتحان کردن این نان سیر ، طرفدار پر و پا قرص آن می‌شوید.

مواد لازم برای تهیه نان سیر پنیری

  • کره پاستوریزه کالهیک بسته
  • سیرچهار حبه
  • پنیر پارمسان کالهیک چهارم فنجان
  • پنیر چدار کاله (رنده شده)یک سوم فنجان
  • پنیر پستو ریز خرد شدهیک چهارم فنجان
  • پیازچه خرد شدهیک سوم فنجان
  • نان باگت (۲۰ سانتی)یک عدد

طرز تهیه نان سیر پنیری

مرحله اول

اولین باری نیست که طرز تهیه نان سیر را به شما آموزش می‌دهیم. شما می‌توانید نان سیر را در رول‌های جذاب آماده کنید، یا اینکه حتی یک نان سیر بدون کربوهیدرات را برای کسانی که رژیم کتوژنیک را انتخاب کرده‌اند حاضر کنید. اما اینبار با ترکیب کردن چند نوع پنیر می‌خواهیم نان سیر متفاوت‌تری را به شما آموزش دهیم.

برای شروع فر را روی ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. در فاصله گرم شدن فر، یک کاسه بردارید و پنیرهای رنده و خرد شده، پیاز چه و سیر رنده شده را با کره‌ای که با محیط هم دما شده خوب مخلوط کنید.

مرحله دوم

نان باگت را از وسط نصف کنید. نان را با لایه نه چندان نازکی از موادی که آماده کرده‌اید بپوشانید و دو تکه نان را روی کاغذ روغنی در سینی فر گذاشته و برای برشته و ترد شدن در فر قرار دهید.

مرحله سوم

نان سیر پنیری شما برای برشته شده به حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد. وقتی که پنیر روی نان شروع به حباب ساختن کرد و کناره‌هایش حالتی شبیه به جوشیدن پیدا کرد، و البته وقتی که روی نان سیرتان هم طلایی و خوشرنگ شد، می‌توانید سینی را از فر بیرون بیاورید.

چند دقیقه صبر کنید تا حرارت پنیرها پایین بیاید. سپس نان را در اندازه دلخواهتان برش زده و سرو کنید. این پیش‌غذا یا حتی عصرانه خوشمزه را می‌توانید با یک سس تند مخصوص و خانگی میل کنید.

tasty

دیدگاه ها